Så mycket och sjukstrejk..

Har varit hemma några dagar, och det blir några till. Tar de sju dagar jag tillåts att ta utan intyg. Sen kan man ju diskutera om vad "sjuk" är. Jag har tagit mig tid att göra saker som jag mår bra av, med undantag för en del saker, och försökt att mota bort ångesten så gott det går..
Dessutom så har jag ju, som jag skrev om tidigare, en oplockad gås med min "chef". Det ska jag ta på torsdag... Jag går ju inte på rehab för att mitt liv är underbart, eller hur?

Jag har roat mig med att umgås med min kära vän och hennes son, haft en utekväll med goda vänner och annat löst folk. Det sliter på min arma kropp att öla på gräsmattor nu för tiden men det var det värt!
Var över till en annan vän jag inte sett på hundra år och lekte med hennes hund, eller terrade, beror på hur man ser på det, han var trött när jag gick hem iallafall..
Har hälsat på min växande stjärna också... Det känns underbart, och jätteläskigt på en gång. Vet inte om jag är redo för att bli mamma igen, men jag är ganska säker på att jag trivs väldigt dåligt med att inte vara det. Eller redo och redo, om jag klarar av det snarare... Men jag har väl rott värre saker i land!

Shoppade de första grejerna till henne igår... Jag blåser mer pengar än jag har känner jag, har blivit väldigt väldigt mycket ute-ätande nu.. Får sluta med det, återgå till makaroner med ketchup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback