Lättad och längtande..

Hade möte idag, med AF och hela paketet.. Om min vidare planering och då även den semester som jag planerat in helt själv. Det gick långt över förväntan! Jag får jättemycket ledigt och en stor sten lyfte från mina axlar! Det betyder ju iofs att jag blir utan det gigantiska aktivitetsstödet men jag funderade lite på det där och tror att jag kanske möjligtvis kan lösa det..
Så, några veckor kvar sen är jag ledig över sommaren! Woohoo!

Det bjöds på tårta idag också, en av de som varit där längst (gissar jag) gick sin sista dag och in i pension idag.

Jag vet inte, allt känns bara bra mycket roligare när jag slipper fundera på ledigheten. Även om jag hade löst det oavsett vad de sa så är det ju bättre när alla parter är överens...
Dessutom pratade jag och AMA-kontakten gemensamma vänner och fester och grejs..

Nu önskar jag bara att min ekonomi kunde lösa sig lika smidigt, löser sig vet jag ju att det gör, men det skulle helst ha gjort det redan igår, så jag slipper oroa mig.

Och så längtar jag efter att få ta hem min lilla stjärna! Jättemycket! Vi ska gosa och busa och mysa och leka och en massa annat roligt.. Åka buss och hälsa på folk... Antagligen så får jag torka kiss och vakta alla mina ägodelar från att bli uppätna också men det struntar jag i..

Kollade igenom min boksamling föresten, på tal om mitt bokbehov igår, och jag kom fram till att jag har en hel del böcker som jag faktist inte läst.. Så jag får nöja mig med dem.. Om inte hon äter upp dem det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback