Flytt och flumm..

Helgen blev uppbokad av en flytt, inte min dock. Först röck jag in och packade saker när fröken i fråga inte kunde vara på mer än ett ställe i taget, inte ens hon kan det. Det gick över förväntning, tiden går fort när man skrattar hela tiden... Inte nog med att flyttfröken inte var där, hon satte ihop mig med en vilt främmande tjej! Men vi hittade ganska fort över den bron och raka vägen in i skrattland..

Ja! Jag känner mig mer än en aning flummig... Följde Doktorns råd, en riktiga - inte den söta, och blandade mina piller utifall att jag inte kan sova. Jag kunde sova sen, det kunde jag.. Försov mig dessutom, men jag måste ta mig till mupperiet där borta idag. Känner mig inte så sugen på att ge mig ut i åskregnet som härjar.. Verkar inte som om det tänker sluta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback