Dags och dusch..

Dags att ta tjuren vid hornen och åka tillbaka till aktiveringen.. Muppstället..
Dessutom blir det möte och grejer, visserligen skulle vi ha haft det hur som, men jag har ju några egna synpunkter att ta upp. Mina pillrar brukar göra det lättare för mig att få fram min poäng..
Men jag ser ju inte fram emot det. Dags för dem att se den sidan av mig också antar jag, så de vet vad de har att göra med.

Duschen var fin.. Det var inte igår, mina vänner.. Kom på att jag luktar gott! Haha..
Dock har jag inga kläder eftersom jag sket i att tvätta i min bakisyra... Yra, inte syra. Borde väl ta tag i det där, fixa en ny tvättid.. Mycket jag borde ta tag i. Balkongen till exempel, eller badrummet, eller vardagsrummet, eller sladdsäkring...

Saknar att få mysiga sms från mysiga pojkar.. Eller pojke, singular.

Jag har knappt några killkompisar längre.. Och en hel drös med nära tjejkompisar!
Inte för att jag vill byta bort dem, jag tycker om dem allihopa, men det var kul att ha en massa killkompisar, som jag minns det hela. Å andra sidan så raderade jag väl några av goda orsaker och andra försvann iväg nån annanstans..
Jag vill ha killkompisar.. Helt enkelt.. Också.

Kommentarer
Postat av: Mark of Millwall

Jag kan bli din kompis mot en påse muffins...*s*

2006-05-12 @ 17:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback