Blåöga och bara regn..

Full fart här.. Fullt upp med att "jobba", umgås med vänner och styra ihop saker..

Jobbet lallar på.. Tjejen som jag bondat med och umgåtts mest med har slutat, så vi får se hur nästa vecka går, och de som kommer efter.. Annars så är väl inte kvinnsen där ute så mycket att prata med. Som vanligt trivs jag bäst med att käfta med grabbarna. Och vi vet ju alla hur jävla bra det blev sist.. Men här flörtas inget!

Försöker styra upp ett soffköp, som jag inte alls har nåt med att göra egentligen, förutom att jag organiserar. Många tider som måste passas in och timas med varandra, oftast missar jag att jag inte alls har tid. Förvirrad? Lite..

Det som surrar mest idag är min urusla ekonomi... Jag vet att det alltid löser sig i slutänden men jag tycker inte alls om att inte veta allt. Kontrollbehov? Lite..
Jag levde gott ett tag iallafall.. Nu känns det surare, men när jag tänker på min lilla blåöga så känns det genast lite bättre. Det går, allt går!
Optimist? Tydligen..

Och så önskar jag mig lite sol faktist.. Inte för mycket, men lite mer. Det är bara grått och regnigt hela tiden här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback