Svacka och solsken..

Solen skiner idag! Endera är det bara ännu en svängning i marsvädret eller så lyssnade nån på mig när jag bad om sol och några plusgrader. Snön smälter och grannarnas snö rasar ner i en rasande fart förbi min balkong, och till viss del på min balkong. Men jag har ju superkatten som äter upp den! Vill inte gärna sticka ut huvudet och få ett snölass i nacken bara..
Jag ska ta mig iväg och bocka av lite på den där "att göra"-listan.. Apotek, ica and all that.. Sen ska sängen bäddas och saker dammsugas! Skönt..

Svackan stog jag för, inte vädret.. Dumt nog gjorde jag våfflor åt mig själv, bara mig själv, igår. Det var hemskt. Ångesten kom som ett brev på posten och jag hade ingen lust att ta tag i den. Jag hatar det här, jag hatar att vara ensam... Men sånt är livet, bara att bita ihop och låta tiden gå... Jag kan ändå inte göra nåt åt saken.

Nähä, ärenden var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback