Sol och sånt..

Solen sken hela dagen! Vårigt värre.. Snö smälte från balkongerna och jag blev utsläpad av grannen på promenix. Dessutom fick jag sockerbitar av henne till min nya lampa och den har jag fixat ihop och satt upp. Det funkar dessutom! Vem behöver karlar.. Jag har en verktygslåda!
Det var skönt med friskluft men jag känner mig fortfarande som ett vrak... Inte nog med att hostan håller i sig, jag har dessutom börjat nysa... Tydligen smittar sånt över nätet.

Imorron är det tänkt att jag ska på möte på F-kassan, men jag tror jag blir hemma. Måste komma ihåg och ringa bara. AF har jag inte hört ett ljud av, inte för att jag har riktig koll på hur länge sen det var men jag tror att det är mer än en månad, det som skulle ta max fyra veckor. För en gångs skull är det inte så bra, för jag får ju bara mindre och mindre pengar... Pengar och skönhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback