Snor och snörvel..

Jag skrev ett inlägg förut men så lyckades jag visst trycka på fel knapp.. "Logga ut" istället för "spara och publicera"... Nä, jag vet inte heller riktigt hur det gick till.
Och jag minns inte vad jag skrev.. Det spelar väl mindre roll dårå.

Jag är sjuk och snörvlig... Det pendlar mellan kolera och fågelflunsan... Men jag är tacksam över snörvlet, det är bättre än bara hostan, för då var det nog lunginflammation eller cancer ett tag..

Jag fick en hel verktygslåda av min papps! Det kanske jag redan har sagt? Full med saker... Som heter nåt.. Och sånt. Bra att ha! Jag ska måla alla verktygen rosa och sätta en stor lapp på lådan. Och jag skjuter den karl som ens lyfter på locket till den!
För det är ju så mycket karlar här...

Nu kom jag av mig lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback