Nedfrusen och nyfiken..

Det snöar igen.. Igår var det så fint och vårigt och idag är det grått och kallt och snöigt.. Föga upplyftande.
Jag borde en massa saker, jag borde hämta mitt paket, jag borde hämta mina sovpiller och jag borde nog handla också..
Mötet ringde jag och ställde in. Jag blir lika förvånad varje gång jag pratar med trevliga personer inom myndigheter! Jag antar att jag kom till F-kassans växel och en trevlig människa sa att personen jag sökte inte svarade i sin telefon men hon kunde maila henne angående det jag ville...
Jag har fått nog av det här sjukandet nu. Orkar inte mer. Orkar inte hosta sönder revbenen och inte heller
vakna och inte kunna andas för att näsan är igenkloggad. Enough!

Jag har läst lite i mina gamla dagböcker på Helgon.. Minns inte ens vad jag skrivit. Men det var nån som påminnde mig... Intressant...
Det enda positiva med allt skit är väl att jag inte kommer att komma ihåg det allt för tydligt om bara tiden får gå..

Nyfiken-delen ja.. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det men eftersom jag döpt bloggen till det så lär jag väl göra nån slags utsvävning på ämnet.
Inte så mycket som fångar min nyfikenhet längre, inte så många heller för den delen.. Men jag antar att det finns hopp för internet och allt pack som huserar här. Alla är inte riktigt idioter som jag tydligen skrivit om tidigare i den här bloggen. Och det gör mig lite glad.

Annat som gör mig glad är en inplanerad utekväll på fredag! En fru, en fröken och så jag då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback