Fylleri och fyllningar..

Tjejkvällen var välbehövd och skitkul! Samling hos mig och sedan krogen.. Dessutom fick jag present! Känns som om fireriet av min födelsedag har dragits ut till en evighet, som dessutom påminner mig om min ålder. Men det är ju iallafall trevligt med presenter.. En bok som enligt de som vet ska vara väldigt bra, och jag litar på deras omdömen. Dessutom fick jag ett lipgloss, provade det när jag kom hem och det var en jättefin färg! Tack så mycket!
Krogen var intressant.. Jag hade väldigt trevligt, trots diverse lustiga folk och taffliga raggningsförsök.. Jag fick sällskap till min buss och kom hem ordentligt. På bussen fick jag dessutom underhållning, nån liten grabb försökte impa på två öststatsbrudar genom att hävda att även han var utbytesstudent och kom från London. Jag övervägde flera gånger att säga åt honom att hans svenska accent sken igenom allt för mycket för att det skulle lura nån... Men jag nöjde mig med att sitta och småle åt honom istället.

Dagen efter var jag bra sliten.. Och det skyller jag på att Molina lurade mig att dricka öl! Men det gjorde inte så mycket, jag hade trevligt smssällskap.. Tillslut tog jag mig till pizzan och köpte mat och cola, fick en klubba (rosa såklart) eftersom jag fyllt år. Och den blev jag också väldigt glad för! Jag är inte så svår egentligen, bara det ligger lite hjärta bakom saker...

Idag har jag tappat en fyllning. Så det blir att ringa Dr Symaskin imorron.. Framtanden dessutom. Men han är alltid försiktig med mig, ger mig bedövningscreme och pratar vänligt, men mycket bestämt. Jag vill inte ha nåt velande när folk är och rotar...

Min telefon är också fylld till brädden av sms.. På tal om olika sorters fylleri..


Kommentarer
Postat av: Mark of Millwall

Du skulle satt dit grabben!

2006-03-19 @ 20:25:25
Postat av: Molina

Tvingade JAG?! Jisses, jag som hävdat att jag var nästan nykter hela kvällen! He he...

Postat av: DrHell

Tycker du ligger på latsidan idb skrivande;) behöver lite terapi jag

2006-03-24 @ 12:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback