Födelsedagsfikning och fluff..

Har firat den där eländiga dagen nu.. Alla små uteblev av olika orsaker men det blev trevligt ändå.
Jag fick en sats med skruvmejslar! En bra kvinna reder sig själv! Eller, jag reder mig själv.. Det hjälper alltså att gnälla på sina vänner när saker inte funkar. Bra att veta.
Min så kallade mor hade vänligheten att skicka kort och buda en ros.. En ros. Själv tycker jag nog att hon kunde spara sina slantar på porto och krimskrams till nåt bättre. Visserligen var den rosa men jag tror att själva budandet kostar mer än blomstret, inklusive brudslöjan.
Och så fick jag finbesök av en söt pojke.. Som inte ens kom ihåg att jag fyllde år! Så tydligen är det inte svårare att få hit honom än att säga tid och plats. Det ska jag banne mig utnyttja.. 
Och bara därför känns det lite fluffigt..

Imorron kommer min far och han skulle ta med sig sin lilla iallafall, fast jag inte ens bett honom. Och hans vovve gillar katter.. Fast mer på det där ätbara viset. Men det ska nog gå bra, jag tror min stora katt är svårsvald!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback