Bordbyggeri och bakplaner..

Äh, jag hade en bättre rubrik när jag vaknade, men den har försvunnit under dagen...

Jag köpte mitt efterlängtade databord igår. Det tog timmar att bygga ihop underverket och jag har svurit att aldrig aldrig mer köpa nån enda möbel! Sen kom jag på att jag ju behöver en ny tvbänk... Så jag vet inte hur det blir med det. Jag kan nog tänka mig att jag kommer att behöva fler möbler nån gång i den eventuella framtiden också. Kanske behöver jag skaffa mig nån som bygger möbler åt mig, typ en karl... Men är det värt besväret bara för att slippa slåss med ikeas byggsatser? Det återstår att se...
Bordet är fint. Det blev nästan perfekt. Och jag har grym träningsvärk av att kräla runt på golvet...

Bakplanerna består väl mest av en färdig sockerkaksmix... Det är dags att fylla år igen. Jag känner egentligen inte alls för nåt fireri men jag kommer iallafall på mig själv med att planera. En del människor kommer man liksom inte undan på sin födelsedag, som sin far... Men det blir inte så mycket större än så, känns inge kul att fira nåt utan min baby ju.
Jag har köpt kakor också... Och jag har snabbkaffe och te ifall nån vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback