Positivitet och planer..

Jag känner mig positiv, börjar undra om det inte är som fröker hRaven säger, att hon smittar av sig.. Mycket möjligt, jag är ju fisk. Eller så lever skrattet från helgen kvar hos mig med.
Hur som, jag tycker om folk.. Det känns lite ovant.. Haha..
Igår hjälpte jag en tant på bussen med sin rullator, utan att ens försöka smita undan. Och så träffade jag en trevlig pojke på bussen, som jag varje gång blir positivt överaskad över just hur trevlig han är eftersom jag har hört annat.. Men det spelar ingen roll vad folk säger..
Vad var det mer för roligheter....? Valpar!! Vi hälsade på våra små igår, de växer och frodas, det var roligt. Efteråt hanns det med käk (jag förkastar dinch och lunner - tack ändå hRaven!) med just hRaven och en annan trevlig pojke, innan de drog iväg till sin film..
Och! Det har börjat nya på mupperiet, och jag engagerade mig i att prata med dem!!

På kvällen ringde jag Pappsen för att berätta den glada nyheten, stjärnan, men jag var lite nervös över vad han skulle ha att säga. Han blev jätteglad! Och skulle notera hemkomstdatumet i sin kalender och komma över strax därefter... Sen hoppade jag ju över nån liten detalj kanske, den som är jättejättehemlig tills folk har kärat ner sig i henne..

Nej, helvete, jag är jättesen, men jag var tvungen att duscha... Nu ska jag sy grytlappar!

Kommentarer
Postat av: hRaven

visst smittar det av sig... *ler*
och jag har bara trevliga "pojkar" i mitt liv... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback