Nystar upp och nyser..

Jag nystar i min ekonomi lite grann.. Pratade med min doktor nyss, den riktiga, han låter jämt så himla butter och barsk, men i slutet fick jag exakt vad jag ville ha! Länge dessutom, för han ska ha semester minsann.. Känns ruskigt bra faktist.. Och jag kan inte låta bli att le lite åt honom, jag tror inte han är så barsk som han försöker vara.
Strax ska jag ner på möte med Läspande Bävern och nåt bihang till henne.. Till mig behöver de nämligen två för att få nåt sagt, eller nåt, de är jämt det nu för tiden... Jag är väl ganska övertalande.
Jag däremot är ensam, "jag bär leopardens hjärta" som LeMarc sjunger, hade tänkt ta med mig sällskap men det sket sig, och jag skiter i det.
Om bara skatten kunde komma också!

Har tänkt mycket på änglar, som det har talats om. Min erfarenhet är att det alltid, utan undantag, dyker upp änglar när man som mest behöver det. Och nu talar jag verkligen inte om nån av de överstående!
En del av dem vet nog inte om vad de har gjort, och hur jävla mycket det kan betyda, nåt som är betydelselöst för alla andra... En del är godhjärtade och vänligt sinnade vänner som kan se vad man behöver och hur mycket man behöver det.
Börjar jag bli kryptisk? Skyll på hRaven.. *S* Hon är smittsam..

Nyser var det.. Jo, jag har väl nån slags allergi, fast jag inte erkänner det för jag tycker det är mesigt, så det är kanske en förkylning.. Hur som, så nyser jag.

Nu ska jag tvätta håret och rusta mig för Läspande Bävern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback