Hund och hett..

Jag har inte tid med datorn längre.. Jag har fått mycket att göra i det verkliga livet.. Min lilla söta valp/damp-monster har kommit hem! Så vi sover och myser och äter och kissar (bara ute!) och sånt därnt som man tydligen gör när man har småbarn...

Idag har jag broren här också, min vän jobbar och jag lovade att vara barnvakt. Just nu sover de, då är de väldigt söta, när de vaknar är de nog damp-monster igen.. Då ska de utfodras och rastas.. Just nu har jag fem sekunder för mig själv, fint.

Igår hann jag duscha! Det tyckte jag om... För det är ju inge varmt och svettigt heller...
Hon snattade bara en sko medans jag duschade, men den hann hon inte göra nåt med.

Sluta röka-tips: Skaffa valp.
Har inte hunnit med att röka faktist..
Å andra sidan har jag visst glömt att borsta tänderna idag också känner jag..


Kommentarer
Postat av: hRaven

evigt tacksam...
hoppas humöret är bättre... ;)
PS. brorsan är väldigt trött... "mamma" med för den delen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback