Uppdatering och uhu-vad varmt det är...

Varmt är det och det ska visst fortsätta så sägs det.. Stjärnan är trött och jag är trött och svettig. Idag har jag smörjt in henne med Bamses solskyddskräm, det tyckte hon var lite mysigt, men hon slickade bort det jag hade inom slickhåll på nosen.. Hon har så mesig bepälsning på vissa ställen och solen är så stark.
Vi har träffat en massa trevliga kompisar här omkring, och en massa folk som backar eftersom det är en sån där farlig sak.
Jag vidhåller att folk inte är riktigt kloka, och jag blir surare och surare på alla dårar som rusar fram utan att fråga. Och det är min fucking rättighet dessutom.

Jag uppdaterade min info efter att hRaven påminde mig om att den var lite out of date... Även stjärnan finns med nu, och de spöken som jag har huserande också förövrigt.
Knackningarna har jag vant mig vid, de kom tillbaka efter ett uppehåll, eller så har jag inte hunnit höra dem när jag haft fullt upp med lillan. Men jag tvivlar på att min ängel låser upp dörrar? Några sånna tendenser visade han aldrig..

Jag har köpt en massa trevliga böcker som jag ska försöka ta mig tid att läsa. Inspirerad av fröken korp såklart... Känner bokavund. På tal om böcker skulle jag vilja ha tag i en bra bok om handtydning, mest för att det är roligt, vet inte hur mycket man kan lita på det. Hur som har jag kommit fram till att jag inte har nån äktenskapslinje, och det kunde man ju nästan ha räknat med.. Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback