Svalkande och städande..

Humöret är en aning pms-aktigt, och jag har två vilda hundar som lever rövare i mitt hem, så jag försöker kanalisera min irriation till att städa, det har gått ganska hyfsat. Sen släpade jag ut dem på vad som säkert verkade som en milslång promenad för de små liven, fast det inte alls var det, så de är lite tröttare nu.

Vädret är en aning bättre än det har varit de senaste dagarna när det till och med varit tropiskt väder, dvs över 20 grader dygnet runt! Helt galet... Hur ska isbjörnarna överleva på gatorna?? Och jag med för den delen..

Halva göterborgssläkten har varit här, dvs min moster... Men jag sket i det. Helt plötsligt ska det familjas helt och fullt, vi är ju faktist bara fyra, som min morrmorr säger.. Tydligen har hon helt glömt min kusin? Har fått mail av moster som jag inte orkat svara på, dumma frågor som jag antar att hon vet svaret på, och gör hon inte det så är det konstigt eftersom jag faktist redan sagt det åt henne. Jag har inte svarat eftersom jag inte riktigt listat ut vad jag ska svara, jag slits mellan att vara den de tror jag är och den jag tror att jag är.

Jag läste ut "Mamma sa att jag var sjuk" av Julie Gregory på några dagar, en helt otrolig berättelse och jag fick påminna mig själv flera gånger om att allt faktist var sant, för det är så otroligt sjukt.. Läs den.

Kommentarer
Postat av: hRaven

hoppas du har det lugnt nu...
ses imorgon igen... kommer med lilla vilden igen... *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback