Lärdomar och lättad...

Jag känner mig lättad.. Lättare faktist.
Den kloka mannen som skrivit den goda boken ger mig lite perspektiv, lite att fundera på, och jag tror att han har bra saker att säga så jag försöker att ta det till mig. Boken är snart slut, bara meditationen kvar tror jag, och den ska jag ta idag när det känns rätt. Sen vill jag genast ha fler böcker! Mitt favvoställe CDON har inte fler av hans böcker, jag har redan kollat, så det blir väl till att vara otrogen och leta nån annastans.
Bitar faller på plats, jag tror att det är dags att växa och utvecklas, och jag tror att jag är på rätt väg.

All negativitet som jag bar runt på igår känns oviktig, men den behövdes väl då, den behövde nog komma ut. Allt sker av en anledning, det vet jag ju redan. Bokskrivaren har övertygat mig om att inget sker av slumpen, inget sker av en olycka, allt allt allt är en orsak av något. Cause and effect.
Jag somnar till och med bättre!

Höll på att rota runt på postordersidor igår.. Såg att mina underbara lampor som jag har i vardagsrummet fortfarande finns kvar, och att det dessutom finns en takkrona som passar ihop med dem nu för tiden. Den var inte lika tuff, men den matchar, men jag har inte fem hundra pix..
Och så har jag kommit fram till precis vilka nya gardiner jag ska ha! Hittade, valde, mätte, och så var de slut.. Fast jag tror att slut i det här fallet kan betyda att de inte har kommit in än för de är helt nya... Fint skulle det bli iallafall, det är jag övertygad om.
Visst, de kostar pengar de med, men där har jag ju konto.. Köp nu, betala sen! Haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback