Ensamträning och evighetsvärme..

Jag tror kanske fröken Korp slog huvudet på spiken när hon gissade att vi har en värmeportal över staden.. Det här är löjligt, var är den utlovade åskan med regn!? Molnen säger inget om nåt regn, men till kvällen ska det bli busväder enligt väderprognosen... Jag tvivlar, jag hoppas, men jag tvivlar...
Vi är trötta allihopa här idag..
Ge mig en Calippo Cola och jag är din för kvällen! Det är glassbrist i landet läste jag igår, och jag vill ha en Calippo.. Idag, när jag var till affären, hade de ingen sån så jag köpte lite av varje i glassväg istället, men det hjälper inte.

Jag var alltså till affären idag! Kanske inte låter så revolutionerande för alla andra, men det var det för oss.
Först hade vi ensamträning då jag satt i trappen i tio minuter och såg dum ut, medans stjärnan gnällde och beklagade sig lite, sen gick jag iväg till affären en stund senare. Det tog 13 minuter, jag tog tid. Tror faktist hon gick och la sig medans jag var borta, eller så letade hon på nåt att leva rövare med, hur som så kom hon från vardagsrummet när jag kom hem. Jag är glad.

Igår fick vi sällskap av exet, jag smsade och sa att vi hade tråkigt och att jag hade kaffe, så han kom såklart på stört. Trevligt.. Jag föreslog en picnic vid tillfälle.

Om bara mina pengar kunde komma så jag fick betala för mig vore det ännu trevligare.. Har för mig att de vill ha in hyra varje månad faktist, hur konstigt det än kan låta..

Kommentarer
Postat av: hRaven

Duktig STJÄRNA!!! *ler* Själv hade jag damp barnt på besök.. suck... ja, det sägs att det blir bättre med träning...

2006-07-27 @ 23:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback