Tokshopping och tvångsmatning..

Det enda, det absolut enda som fick mig att dra mig ur sängen i morse och ta mig ner till infot på AF var att jag intalade mig själv att jag skulle få shoppa sen.
Mötet var, som väntat, helt värdelöst. Värdelösare än normala infomöten! Upprepningar och ältande om självklara saker som vi dessutom inte får ta del av förrens efter vårat inbokade riktiga möte som då är om en vecka. Jag vet inte vad som kommer att hända, men jag tänker inte bry mig om det nu..

Tröstade mig som sagt och blåste 600 spänn enbart på lyx och nöjen! Shampo och balsam kan väl i och för sig räknas som en nödvändighet, och det har jag ett ganska bra lager av just nu. Dessutom köpte jag badbomber, bubbelgrejs och ett nytt puder! Pengar och skönhet, mina vänner...

Sen hjälpte jag till att hålla i liten sur katt som inte ville äta sin mat... Jag fick en briljant idé igår natt men jag framförde den först idag, det visade sig att den inte var så jävla briljant men kattrackaren tyckte ändå att min plasthandskelek var ganska kul. Det tyckte sälen också, eller hunden menar jag.
Jag har fått leka av mig lite med andra ord..

På söndag börjar Big Brother! Haha, alla vet ju hur lost jag är utan det. *Hint hint*
Hur som, jag och min kära vän, som inte har träffats på forever, har bokat helkväll. Den inleds väl som vanligt med att jag sitter på golvet och leker med bilarna och gör röster till fåren... Long time, no play!

Utöver det har jag badat, gråtit, sovit två timmar, vaknat, tagit en sömntablett till ingen nytta, läst i Alkemisten, kollat på Mythbusters, ätit en toblerone samt bestämt mig för att det var ett bra tillfälle att blogga.

Så, gonatt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback