Nyvaken och nervös...

Molina körde med sånna här tuffa dubbelrubriker ett tag, jag försöker sno dem av henne, vi får se hur länge det håller i sig!
Jag är väl inte så gräsligt mycket av nån av dem för stunden..

Telefonen väckte mig. Jag svarade för en gångs skull, det är ju helg så jag borde slippa det mesta som är obehagligt i telefonväg. Tydligen låter jag väldigt glad när jag svarar och talar om att jag sover, så jag blev utskrattad. Sen tutade det på hennes linje och jag skulle bli uppringd...

Idag är festen.. My Little Pony festen...
Jag kommer alltid att kalla den för det även om det är ett gäng grabbar i förtioårsåldern (jag gissar) som antagligen är mer eller mindre musiker hela bunten... Dessutom med medhavda flickvänner/sambos/fruar om sådanna finns... De brukar aldrig gilla mig, eller nån ensam obekant stackars flicka som kommer i närheten av deras, så ofta, så fula och mesiga karlar.
Jag vet inte vad jag ska ha på mig heller. Vill ju gärna markera festlighet och klä upp mig lite men det brukar ofta betyda en massa urringningar och grejs. Där kan vi återgå till de ilskna brudarna ovan.
I ärlighetens namn har jag ju ingen aning om vem som kommer, förutom grannen och hans tjej (som jag aldrig träffat). Även det behöver ju inte vara smärtfritt i och med att han redan förklarat att han "bjuder vem han vill" trots att hon kommer...
Äh, det är ju en kort flykt hem iallafall! Haha..
Jag ser ändå fram emot det också.. Det är bara den där vanliga motsträvigheten som tar i. Lyssna inte så mycket på den, tänk på ponnyn, det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback