Nytt år...

Ja det kan ju inte bli mycket värre än det förra?
Men sånt ska man inte vara för säker på heller...

Liksom på julen hade jag soft sällskap av exet, vi åt varma mackor och en massa godis. Jag gnällde på allt jag kunde och han bara skrattade åt mig, som vanligt.
När ångesten och rastlösheten blev för svår så hann jag med att sortera blommorna i ett av vardagsrumsfönsterna, praktiskt, sen kickade pillret in.

Jag förstår inte varför det inte finns nåt vettigt att titta på? Jul och nyår brukar ju vara fullt med bra filmer... Under Grevinnan och betjänten var jag glad och okontaktbar, men det var också det enda vettiga som gick. Jag vill se Sound of music! Och tecknat! Konstiga disneymatinér!
Jag råkade nog beställa lite filmer från CDON inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback