Kärleksört och kattlek..

Det är inte riktigt lika kul att leka jaga med katter som med hundar, men min katt är lite speciell så han är med på noterna. Även om han föredrar kvittosortering..

Slutheten efter kryssen börjar ge med sig.. Idag har jag inplanerat ett besök hos mormoren. Jag köpte en present åt henne på kryssen också, en likör som jag hoppas på att få smaka en skvätt av. Borde ha köpt två, den kostade ju nästan ingenting.
Men mitt spritförråd blev ju påfyllt rätt bra ändå... Varm choklad med mintu...

Kärleksörten som vid det här laget både var vältorkad och dammig blev mortlad idag. Inte för att jag nånsin verkar göra nåt med den... Jag tänkte bara att den gamla nog var gammal och att jag borde ha ny men den här var ju dammig så man kan anta att den också är gammal. Alltså behöver jag ny. Och det får jag till hösten.

Imorgon ska jag på infomöte på AF. Dags att kliva på tåget igen... Visserligen är det för missanpassade idioter, men ändå. Jag tänker då hålla en fot på perrongen ett bra tag till.
Jag är ute på okänd mark och jag tycker inte ett dugg om det, kontrollbehov and all that. Jag vet inte vad jag har rätt till eller vad jag har skyldigheter att göra. Inga skyldigheter skulle jag tro, jag är fan sjuk. Orkeslös iallafall.. Det är tydligen en sjukdom. Men alltså, det är inga problem, jag måste bara finna en orsak till att leva. Piece of cake!

Är jag speciell, eller är alla andra också ansatta av en enorm massa telefonförsäljare just nu???
En uppsjö olika nummer ringer nästan alla tider på dygnet! Alla tider för nån som har sömnproblem iallafall... Jag råkade nyss svara, men eftersom jag knappt hörde vad han sa så la jag på. Sådeså.
Är det nåt viktigt så får man lämna ett meddelande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback