Insikter och inbjudan...

Jag har haft en kuratordate... Och jag kom faktist till en del insikter. Det är ganska ovanligt eftersom jag, som hon säger; redan har funderat en hel del på det här.
Mitt kontrollbehov, som inte är nån direkt newsflash, och hur det påverkar mig både positivt och negativt pratade vi om. Och orsaken till det.
Jag tog även upp min teori om att jag möjligvis har en hjärnskada på det område som sömntabletter är tänkta att påverka eftersom de fan inte funkar på mig. Även om den teorin inte är lika seriös som ovanstående ämne.
Dessutom fick jag blomskott av henne! Hon är helt otrolig.. På ett bra sätt.

Och på tal om otrolig på ett bra sätt så har jag även varit i väldigt nära kontakt med min försäkringskassehandläggare. Det känns bra att se med egna ögon att det finns vettiga, och otroligt trevliga, människor som arbetar inom sådana arbeten. Inte bara läspande-bävern-idioter...
Min tro på myndigheter fick sig en liten push, uppåt.

Idag fick jag en inbjudan!
Med en rosa My Little Pony på...
När jag slutat skratta började jag fundera på om det är nåt hos mig som drar fram ett behov att rita ponnysar eller om det är nån hemlig böjelse hos tecknaren? Och om alla som ska komma på festen också fått ponnysar? Är det nåt jag bör ta upp till diskussion efter en vinare?
Men jag känner att det i stort sett är omöjligt att tacka nej till en sådan inbjudan...
Så jag ska visst på fest imorron! Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback