Fix och flärd..

Det känns som om jag hittat en aldrig sinande källa av pengar.. Jag spenderar iallafall därefter.
Men mycket saker ska vara i ordning när jag lättar ankar och flyr till Finland imorron!
Eller till finlandsfärjan iallafall.. Ny kryss helt enkelt. Bara för att.
Men det är farligt att sätta pengar i händerna på mig känner jag... Det finns så mycket fina och nödvändiga saker där ute! Som värmeljus till exempel, de luktar ju gott.. Eller en ny underbar hudcreme som jag hittade på apoteket!

Det känns mindre bra att lämna en vän som mår dåligt och fara iväg dit ingen mobilsignal i världen når.
Men idag verkar saker lite, lite ljusare.
Jag kan visserligen inte göra annat än finnas, men sånt kan också behövas ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback