Bakis och bedrövad..

Jag fattar inte hur fröken Molina lyckats med sina rubriker.. Jag har gjort fyra och jag har snart slut på ideer.

Men jag är bakis.. Det är jag..
Och lite bedrövad. Tror jag.
Pizza och cola blev det till slut. Jag inväntar den där bättre-känslan som ska komma vilken sekund som helst nu!
Jag tror väl inte jag har gjort nåt dumt, ingen såg ju när jag mer eller mindre ofrivilligt satte mig i trappen på vägen ner, men jag får iallafall bakisångest. De lär ha hört nyckelknippan slå i räcket så det ekade men om nån frågar så tappade jag mina nycklar, och jag erkänner aldrig nåt annat!
Däremot var jag såklart fullast, eftersom hälften av festen (tre stycken) inte alls drack, den mycket trevliga flickvännen till grannen drack varannan vatten. Grannen körde iallafall på öl.. Det som har gjort mig bakis är nog inte mängden utan snarare blandningen, jag värmde upp lite hemma innan... Med 40% sprit..
Resultatet blev ju då att jag pratade väldigt, väldigt mycket...
Men man ska väl sätta saker i sitt rätta perspektiv, jag har ju inte spytt på nån! Jag har inte bråkat. Trots goda möjligheter gjorde jag inget försök till att somna i en snödriva...
Jodå, jag har gjort allt det förut.

Jag tror det börjar kännas lite bättre... Kanske..
Min kära vän önskade sällskap till andra sidan stan, jag lovade att ringa...
Nu fick jag ett sms, antagligen från henne. Vi får prata mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback