Stortråk och städdag..

Jag är rastlös och uppvarvad, och trött och less, allt på en gång. Jag försöker få det till att bli en städdag. Och det går ganska hyfsat.
Kanske bra till och med.
Tråkigt är det iallafall...

Jag rymde några dagar och boade in mig i kedjehuslivet med barn och allt vad det innebär. Dagishämtning och dagislämning och middag vid matbordet.  Väldigt trivsamt, men skönt att komma hem. Saknade mina kissar... Deras kissar är inte lika roliga. Inga kissar är lika roliga som mina.

Jag styrde upp en filmkvällsdate igår... Eller, daten bjöd väl mer in sig på filmkväll. Det ska bli trevligt, tror jag, man vet aldrig med honom. Snygg är han iallafall...
Lite därför måste det städas också, jag ställer höga krav på mig själv när det gäller honom. Det är kanske därför det blir så fel hela tiden, för att jag blir så nervös. Men annars är det ju inge kul!

Ja, nä, jag lever iallafall... Bloggar lite sällan bara. Är social ännu mer sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback