Läkare och leda..

Jag var uppe i ottan idag eftersom jag hade en läkardate... Katten försökte väcka mig ännu tidigare genom att noggrant tvätta mig i ansiktet, när inte det funkade så gav han sig på tapeten istället. Jag försökte övertyga honom om att vi skulle gossova...
Ny läkare, som var riktigt trevlig. Funderar på om jag bara tycker det för att vi är överens? Eller om det är för att han inte skriker och är allmänt oförskämd? En del påstår ju att jag är sån... Som bara tycker om folk som håller med mig alltså. Så är det inte alls ju! Folk utan egen åsikt är bland det värsta jag vet! Men när det gäller avgörande saker i mitt liv så har jag ju bestämda åsikter, det har jag ju.. Allt annat skiter jag mer och mer i. Jag orkar inte längre ta ansvar för nån annan än mig själv...

Nu när jag ändå är uppe, har varit uppe hela jävla morgonen faktist, så har jag tråkigt... Jag ringde och erbjöd mig som leksällskap och fröken (som det gäller) ska återkomma om saken.
Jag är nästan social! Hurra...
Det var jag däremot inte igår när nån envisades med att hälsa på.. Uppskattar inte oanmälda besök, det borde väl alla veta!? Alltså öppnade jag inte och vet inte vem det var. Jag uppskattar inte heller den nya serien av hemliga telefonnummer som ringer och lägger på. Lägg av med det, omedelbart!
Trött jag blir på folk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback