Köer och kattkräk..

Egentligen skulle jag kunna döpa de flesta dagböcker till "..och kattkräk" eftersom det ofta är så här... Unga fröken katt har vissa matrelaterade problem. Hon har fler problem än så, men det är kräkandet som stör mig mest.
Till poängen, jag måste tvätta mitt överkast igen. Därför att hon spytt på det, igen. När jag sov under det, igen. Men hellre överkastet än allting annat...
Så jävla ung vet jag föresten inte om hon är...

Jag avbokade mitt AF-möte idag.. Det tog 35 minuter i diverse telefonköer! Vid det laget var mötet redan förbi.. Men jag försöker att visa nån liten god sida.
Sen har jag en massa åsikter om hur fan det där företaget drivs egentligen! Vore det helt galet att tex. inkludera handläggarnas telefonnummer på nåt papper i traven som jag fick när jag gick därifrån? Göra det lite enklare att få tag i folk kanske?
Jag får väl ta upp det där vid nåt tillfälle när jag känner mig irriterad på dem... Jag har många synpunkter som jag gärna delar med mig av.

Idag är jag mer sugen på äpplen föresten... Visserligen kan jag äta nu, och gör det emellanåt, men jag saknar min butik! Jag har ju inte varit och handlat på en vecka! Det är väl inget som hindrar mig att gå och handla direkt föresten... Men jag är liiiite sjuklig fortfarande, det är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback