Hundlek och hosta..

Jag tror jag har en megaförkylning på ingång.. Antar att jag har samma söta lilla dagisbarn att tacka för den som tidigare bjöd på magsjuka... Men jag föredrar nog en förkylning. Säger jag NU, vänta bara tills jag har hela skallen fylld av snor och ber till sjukgudarna om en redig kräkepisod.. Kanske inte föresten, jag kan ju råka få en släng av båda då, man ska ju passa sig för vad man önskar sig.
Jävla bacillunge... Men han är ju så söt!

Och så har jag varit ute och busat i snön med lillsälen.. Som inte alls är en säl utan en hund, men hon har en massa sälljud för sig. Jag, som en god medborgare, försöker lära henne att skälla ordentligt! Klart tjejen måste skälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback