Gummiplantor och godiskväll..

Då var det dags igen!
Jag har beskurit mina gummiplantor... Nån som har en fönsterplats ledig för att hysa en planta? Eller två?
De är snälla och trevliga.. Fast lite giftiga. Men man behöver ju inte äta på dem..
Klockmalvan har också fått sig en omgång. Jag blev upprörd när jag såg att den tänkte blomma! Så här tidigt!? När skotten tar sig så kanske de också behöver flytta hemifrån..
Dessutom är det mycket som måste omplanteras... Snart..

Jag ska över gården på godiskväll ikväll! Hon lurar i mig så mycket, den där grannen...
Vad är det det brukar heta? Led mig inte in i frestelse, jag kan gå själv?

Vaknade åtta imorse, av att jag inte kunde andas... Förkylningen håller i sig. Vännen med smittohärden, sötungen, tyckte att jag väl fick "ta och skaffa dig ett immunförsvar nån gång"... Och jag är väl på god väg antar jag... När jag gnällde för grannen och sa att jag nog fått fågelinfluensan så skrattade hon åt mig och sa att "du vet att man tar livet av sånna som dig, man vrider nacken av er, det har jag sett på tv".
Det är vänner det! Haha..

Kommentarer
Postat av: hRaven

mina fönster skulle gapar tomma...
skulle du kunna avvara några till mig? *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback