Filmfrossa och flams..

Jag lyckades köpa mig inte mindre än sex stycken filmer under loppet av några dagar! Kanske råkade det enbart vara Kingar dessutom... Men det var inte meningen!
Hur som så var det ju ganska lyckat. Det är rätt skönt att bara sitta och glo på bra filmer när man är ofrisk.. Förkylningen hänger sig kvar och tövädret gör som det alltid gör.
Grannen menar att jag har valpsjuka också... Det finns så många fina valpar som man kan ödsla kärlek och omtanke på ju.. För att inte tala om hur mycket bus man kan lära dem! Det är tur att jag har en konstig katt som gillar konstiga lekar.. Dra-i-svansen-lekar och jaga-lekar.

Men jag sitter inte bara här och häckar! Jag har varit sällskapsdam på strömsholmsresor och lektant åt sälhunden. Idag har jag varit och handlat, bara en sån sak.

Mina blomster har funnit adoptörer. Tror jag. Tydligen står det tomma fönsterkarmar och väntar hemma hos diverse vänner, och så kan vi ju inte ha det! Bara vädret tillåter transport och vänner har tid över så ska de få flytta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback