Vräker och vresig..

Vi hamnade mitt i värsta ösregnet, vovvarna skrek i panik, stampade på stället och hindrade på så vis även mig att få oss alla under tak.. Nu är de inne och avtorkade och betydligt gladare.
Jag däremot, känner irritationen växa. Folk klagar på mig, inte till mig naturligtvis, det vore ju jätteläskigt och de kunde till och med få svar, och svar på tal, så de tar omvägen genom min granne och vidare genom hennes polare!
Jag skrattade åt henne och sa att jag inte bryr mig, det gör jag inte heller över själva frågorna, men det retar mig förbannat mycket att jag inte ens får en chans att svara...
Och så vill jag gärna veta vilka de är... Så jag ska fråga... Vem gissar på grannkärringen??
Kan inte folk bara ta och skaffa sig egna liv?? Skit i vad andra gör..
Och det skulle inte skada om svenska folket fick en gnutta rakrygghet på köpet, hörru..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback