Vänner och vovvar..

Helgen blev inte alls som planerad, jag hade inga storslagna planer, tänkte mest ta det lungt och tvätta och ta igen lite annat som behövdes fixa här hemma.
Men jag fick rycka in och vara både värd och hundvakt... Men det är ingen större uppoffring, visst fan skulle jag kunna strypa båda valparna emellanåt men de är valpar och jag är jag, tror inte det spelar nån roll om de är en eller två sådana dagar. Fröken Korp boade in sig på min soffa. Mysigt med tvkvällar och sällskap till frukosten faktist..
Och idag kom damen från stockholm, som snart är boende i västerås, hit.. Försenad på grund av fix och grejs, men jag hoppas att hon slipper känna sig stressad och pressad mer.. När Korpen jobbar ska hon över hit.

Telefonen ringde tre i fredagsnatt.. Jag är ett bra nummer, ett sånt man inte glömmer.. Han syftade på telefonnummer, tror jag.
Det är nåt som är förändrat i hans röst, men jag kan inte sätta fingret på vad det är..

Min ekonomi suger, väldigt mycket.. Jag känner att jag inte har nån direkt kontroll på den, det känns inte bra. Jag måste styra upp det... På nåt vis.
Tycker inte om att börja oroa mig för nästa månadsskifte redan innan detta månadsskifte är över!
Köp mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback