Vaken och vanlig..

Hey kids, I'm fine..

Jag ropade till mig andra tankar igår, och det funkade, jag somnade lungt och skönt någon annanstans..
I tanken, that is.
Inga energier finns kvar idag, inte starka nog för att märkas iallafall.
De rusade runt, gav mig rysningar och ryckningar, men de försvann.
För den här gången.

Idag är en helt vanlig dag, än så länge.. Stjärnan är trött och det regnar i omgångar, men nu skiner solen. Kanske borde vi ta oss ut på skogspromenad och passa på och hälsa på morrmorr... Visst, det är jag som är rödluvan, min morrmorr bor på andra sidan skogen. Men vargen har jag i koppel...

Det luktar äckel, nån steker rött kött. Vissa lukter av kött kan jag faktist tycka om, som bacon och en massa gamla husmanskostlukter, men rött kött som steks är förjävla vidrigt.. Tror de har ägg till, vad är det för en slags rätt?? Kan ju i och för sig vara olika grannar som är sugna på olika saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback