Skärande smärta och skogspromenad..

Vaknade idag och sorgen skar som vassa knivar i hjärtat.. Jag drömde saker, var så nära att jag kunde känna det. Men allt försvann när jag vaknade. Bara kall verklighet som kom rusande in.
Jag tog mig så samman jag kunde och gjorde det jag måste göra med stjärnan på morgonen.
Kände inte alls för att vara social eller träffa folk eller för den del vakta lillkille som jag lovat, men så kan jag ju inte göra mot vänner.
När korpen väl kom hit och dessutom bjöd på mat så kände jag att det faktist lättade. Troligen sög jag musten ur henne och hon sitter väl på jobbet och försöker hålla sig vaken. Jag menade inte att sno all din energi, om jag nu gjorde det!

Hon gick till jobbet och vi gick till skogen. Vi var nog ute en timme eller nåt, jag njöt och kidsen nosade runt och gjorde sånt som hundar gör.

Jag tror nästan jag ska orka diska och fixa lite idag. Har inte hunnit/kommit mig för att skriva en lista för dagen, men å andra sidan så har jag lite kvar på gårdagens som inte hanns med..

Kommentarer
Postat av: hRaven

det är lugnt vännen... har att avvara för tillfället...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback