Saker och sånt..

Jag fick komplimanger idag, jag såg tydligen bra och fräch ut när jag möblerat om och var svettig och trött.. Hm, där ser man..
Dessutom fick jag mat och dryck.
Världen är tydligen upp och ner, eller in och ut, men jag tänker inte klaga.. 

Jodå, jag har möblerat om. Jag är nästan klar. De flesta möbler står väl där det är tänkt men det ligger ju kablar överallt.. Förstår inte hur jag lyckas dra på mig så mycket elektronik, och kablage! Om jag litade till att jag tycker att det är bra såhär och att jag kommer att tycka det i evigheter så skulle jag lätt spika fast alla sladdar, men vem vet vad jag är på för möbleringshumör om ett par månader??

Fick en massa funderingar igår.. Inga problem, bara funderingar.. Surrar.. Funderar..
Det är väl inte heller nåt man ska klaga över, och det gör jag inte heller. Men, jag har inte fått en sån stor skopa tålamod... Jag fick en väldigt stor skopa envishet, men det är inte riktigt samma sak.

Nä, nu snurrade jag in mig i mina funderingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback