Not nice och noll..

Tog tag i pengafrågan och satt i diverse telefonköer, växeltelefonister och kundtjänst. Blir alltid förvånad över att folk faktist är trevliga att prata med på det där bygget, även om deras regler kan förvirra även den mest påläste.
Resultatet var att jag får pengar, hur mycket vet jag inte, i slutet av veckan.. Det tackar jag för.
Men ringandet och ångesten däremellan tog musten ur mig.
För första gången sen jag blev med stjärna känner jag för att droga bort min ångest... Jag är ingen bra mamma idag, jag är nog inte en bra person ens en gång.
Jag vill sova bort dagen, jag vill sova bort mina prövningar...

Att räkna min ekonomi till noll är för övrigt en grav överdrift, den ligger på minus.
Jag hatar att behöva snylta på vänner och familj, jag har inget emot att ta emot saker egentligen, problemet är att jag behöver ta emot saker. Att jag faktist skulle sitta fan så mycket värre till om det inte var för dem. Nån dag kanske jag kan återgälda och återbetala..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback