Me time och måste vara höst..

Jag skriver listor för att lättare få häcken ur och göra saker som behöver göras, men jag skriver in saker som går under kategorin "egentid" och "stjärtid". Idag var vi ute en timme i skogen, hon tränar på att springa lös och jag får strosa runt och njuta av att vara i skogen. Naturligtvis med 110% koll på vad min lilla fröken gör, jag kan göra sånt samtidigt som jag strosar... Dessutom hittade vi blåbär som jag plockade och hon försökte äta upp, men jag fick ihop en liten hög. Vi ska plocka mera sen, vi har ju hittat en oplockad gömma.. Hihi..

Vädret känns höstigt och rusktigt.. Och underbart. Hörde på tv igår att vi alla skulle må bättre i höst eftersom det varit så soligt i sommar, jag vet inte om sånt stämmer, om vi laddar batterierna bättre av det. Rent teoretiskt kanske.

Nu fick jag besök, trevligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback