Hm.. och hm..

Hej.. Lilla blogg..

Um.. Ja..
Idag har jag vaktat lillkillen, gått i skogen och etablerat mig själv som ledare. Ungarna trotsar och jag bestämmer, måste bara få dem att förstå det också.

Dagen kom tillslut.. Jag vet inte riktigt vad jag tycker ännu... Därav mitt förvirrade inlägg och svävande uttryck.
Jag hade ju hoppats på att se lite mindre svettig och mer fräsch ut, men jag har väl bara mig själv att skylla för det. Så.. Men, jag tror inte det spelade nån roll. Tror det räckte med att vara jag..
Och det är jag ju, även om jag blev kallad vid Fröken Korps namn när jag kastade bajs..
Jag kan ju trösta er alla med att det inte är i närheten av det värsta jag tänkt mig. För jag vet vad alla tycker.
Jag är bara väldigt fundersam...
Och jag tror inte att effekten av närkontakten har riktigt klingat av, men den smyger sig bort.
Eller, jag är inte fundersam, jag är chockad.
Men jag vet, jag såg, vad jag har att vänta...

Jag som hade så mycket annat fint i huvudet!
Nu hamnar jag i en tillknuten look med sammanbitna tänder och låg andningsfrekvens...
Ja, Fröken Korp, jag ska andas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback