Lat och lockande..

Inte mycket som har blivit gjort i helgen.. Trots städlista. Idag masade jag mig upp till min mormor för att låna tvättmaskinen, eftersom det är fullt i min och jag inte har nåt att ha på mig i veckan.
I lördags fick jag besök av hRaven och hennes bror... Trevligt att se dem båda två! Den senare tog jag med mig hem en stund eftersom han inte ens minns att han varit här och festat... Båda kattarna blev väldigt förtjusta, förvånande nog.
Jag känner mig alltså lat, men helt slut. Det känns löjligt att bli trött av mina få timmar på aktivering men det är mentalt utmattande.
Imorgon har jag dessutom en läkardate och det oroar jag mig för. På tisdag däremot ska det bli trevligt att fika med två vettiga och trevliga vänner. Ser fram emot det, ska försöka fokusera på trevliga saker och inte på otrevliga.

Det som lockar är nåt som hRaven la fram under vår träff.. Babytankar som blivit babyplaner och till och med fått mig att sitta här och fundera på namn. Några kinks som måste lösas först bara, men det verkar som om det kunde kanske vara möjligt.. Kanske..
Innan ni sätter kaffet i vrångstrupen så kanske jag ska tillägga att det är adoption som gäller, och det av fyrbening. Inget annat, jag har accepterat mitt öde.
Jag la till och med fram det till mormor idag, hon var tvekande och negativ först men mjuknade lite när jag skulle åka hem och ville att jag skulle ringa och berätta hur det gick när jag varit och tittat...

Kommentarer
Postat av: hRaven

är du kär?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback