Behov och beslut..

Hade ett behov av att vara hemma idag, så jag sjukade mig.. Orkade inte, var helt slut igår kväll och kom i säng sent. Var på bio och såg Ice age med en söt pojke som dessutom bjöd på hela kalaset, och körde hem mig. Innan det lekte jag med en söt men stissig unge som hade en trött mamma..
Och det var skönt att vara hemma, får långhelg, får ta nya tag på tisdag... Och onsdag, för då ska jag byta aktivering, längre tid men kortare restid så det går nog jämt ut.

Beslutet är taget.. Det blir en liten fröken till i vår familj. Min stjärna..
Har inte fått klarhet i ledigheten ännu men eftersom ingen annan tar beslutet och det finns möjlighet för mig att göra det så gör jag det. Sen får de anpassa sig...

Så så är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback