Sent..

Klockan är mycket..

Jag borde nog vara nöjd med saker, sjukskrivningar och allt, och på sätt och vis är jag väl det.
Framtiden känns rätt oviss... Jag vet knappt var jag är för stunden.
Jag hade så många planer. Men det har jag haft många gånger, och det går sällan som det är tänkt.
Jag har dock förtroende för mig själv och vet att när tiden är mogen så kommer jag att göra nya planer, eller ramla in på nån stig som verkar passa.

Temat för dagen är nog saknad..
Av olika sorter.
Ibland är det svek och stolthet som gör att det är ett stort avstånd emellan.
Ibland är det tid och plats som gör det.
Ibland är det orkeslöshet.
Ibland är det större saker än så...

Orsakerna kan också variera..
Ibland är jag en självisk människa som vill ha uppmärksamhet.
Ibland behöver jag, eller tror att jag behöver, saker som inte finns nån annan stans.
Ibland är det jag som håller mig borta.
Ibland är det så stort och vasst att det inte ens går att närma sig...

Vilket som så borde jag gå och lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback