In the system...

Hade ny läkartid idag.. Var på väg att skriva lite här innan men nåt avbröt mig och det var nog ganska bra för jag var i upplösningstillstånd.. Gillar inte läkare och jag gillar inte att bli granskad på varken ett eller annat sätt.
Men det gick bra! Det gick som det skulle..
Jag är sjukskriven och har återbesökstider och kuratortider och recept på diverse väntade, I am in the system helt enkelt..
Efter besöket gick ju luften ur mig litegrann, men nu känner jag mig mest lättad. Känns som om jag kan få andas ut en liten stund.


Utöver det så har jag fått väntat men glädjande besked!
Jag är faktist jätteglad över det! Känns hoppfullt på nåt vis..
Fast det rör egentligen inte mig, utan nån annan.
Hur som, glad är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback