Dieting..

Har varit lite bortrest, eller på andra sidan järnvägen iallafall.
Hos Ullis, hennes blogg finnes bland länkarna, och hela hennes lilla skara av katter och hundar. Vi har umgåtts och ätit och tittat på tv och lekt med djuren och andra avslappningsövningar.
Jag sov över och måste själv säga att jag sovit förvånansvärt bra för att vara borta, har ofta problem med sånt, föredrar min egna säng. Men det var trevligt med sällskap.
Sen vaktade jag vovven medans hon smet iväg och sjöng.

Kan dock inte sova för stunden.. Klockan är strax tre...
Dåliga känslor kom smygande nån gång efter Buffy och efter en stunds funderande bestämde jag mig för två stesolid... Jag har små vita vänner också, inte bara snälla som jag berättat om förut. Antar att de kickar in any second now... Men man blir inte direkt trött av dem, man bara bryr sig mindre om att man inte sover. Sömntabletterna blir man ju trött av men de tar längre tid och man bryr sig om massa saker innan man sover. Mindre surrande om mina vita vänner kanske....

Dieting ja..
Såg den där gräsliga dokumentären på femman i förrgår. Jag vill inte åka runt på en kontorsstol och dammsuga! Jag fick helt enkelt panik och köpte .... man fick inte ha reklam här va? ... pulver. Pulver man blandar med vatten.
Hm.. Mitt liv låter inte helt hälsosamt, det kan jag hålla med om..
Men å andra sidan bryr jag mig inte så mycket! Se, nu har de nog kickat in minsann..

Imorron ska jag till en annan vän. Är tanken.
Just nu känner jag mig, kände jag mig, mest anti till allt men jag antar att det blir trevligt. Vi har alltid trevligt! Ska sova borta då med.. Det är uppfriskande.
Jag är bara så ovan med att inte ha några som helsta begränsningar vad det gäller sånt. Förutom katterna då, men det kan man ordna. Det finns stora bunkar att hälla upp mat i.

En tredje vän hörde av sig idag.. Vi har inte pratat på några dagar. Vet inte, men jag tror jag gjort henne orolig för mig nu... Det är det väl kanske många som är i och för sig.

Äh, skitsamma.. Tillbaka till sängen.

Kommentarer
Postat av: Molina

Najs! Jag gillar ju att läsa bloggar så man tackar! :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback