Trips..

Jag verkar ha Trips.
Det var ju inte direkt nåt glädjebesked!
Det verkar vara standard att använda sig av saker som är giftiga för miljö och dessutom har tagits fram genom djurförsök för att göra sig av med sånna här saker.. Men det kan jag faktist inte acceptera.
Jag provar mig fram med såpa och duschar. Funkar inte det får jag skaffa mig t-röd, det kan man också blanda i.
Men det är så långt jag sträcker mig...

Hur som helst så har vi både inport- och exportstopp i väntan på att de skräckinjagande Tripsen ska retirera. Död åt Tripsen!

---

Det verkar som om det är värt att tillägga att det inte är JAG som har Trips, det är krukväxterna..
Trips är små äckliga bajsande kryp för övrigt..

Kommentarer
Postat av: LaMolina

Vad är trips?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback