Rastlös..

Jag vill gå på bio.. Se nåt som tar tag i mig, nåt som fångar mitt intresse en liten stund.
Men jag tycker att allt som erbjuds är skit...
Nåt annat som tar tag skulle också vara välkommet, vad som helst.

Det känns som om jag ska göra nåt idag, nåt viktigare än att vattna blommorna och byta i kattlådan, men jag kan inte komma på vad det skulle vara..
Gå nånstans? Göra nåt? Jag vet inte.. Det kanske är nån slags årsdag som jag glömt idag?
Jag glömmer så mycket..

Jag har försökt leta reda på mina kvitton från när jag köpte bokhyllorna för att verkligen ta reda på vad det är för färg. Jag var rätt säker på att jag köpt körsbär men när andra också är rätt säkra på att de köpt körsbär och våra körsbär är väldigt olika så vet jag inte längre... Men jag hittar inte kvittona.
Det är klart att jag inte slängt dem, jag slänger ingenting i kvittoväg, även om det är många många år sen..

Satans vad kallt det var ute idag! Kände jag när jag var på balkongen...
Allt här går i guloranga toner.. Träden, husen, till och med taken känns det som. Och marken, eftersom det ligger förkastliga löv där! Jag lovar att de är borta före lunch imorron..
Katten är också gulorange kom jag på, men det är han ju året om..

Kommentarer
Postat av: Josef [EKHAMRA.SE]

Nåt sånt längtar jag också efter att se, det var länge sedan sist och jag minns inte ens vad det var...
Men du, känner du till nån billig lägenhet eller annat billigt boende här i Västerås-trakten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback