På uppmaning..

Trädet som jag fotade åt er sist har snart inga löv kvar alls.. Men det är också det lövfattigaste trädet i grannskapet. Finns ett som nästan är grönt också!
Och jag tog ner parasollet på en gång..

Orkade inte med nån citytripp när jag skrev om det sist, men jag gjorde det igår, och det gick långt över förväntan! Men eftersom jag var så duktig igår så är jag oduktig idag.. Eller, jag tvättar faktist så helt oduktig är jag ju inte. Men jag försöker!

Mössan som jag stickar på växer så sakteliga.. Fick ett mått att gå efter igår också så jag vet när jag ska börja dra in, men det är en liten bit kvar. Sen återstår att se om den godkänns av den tänkta bäraren samt dennes moder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback