Nejdå!

Jag har inte tänkt att lägga ner.. Som Molina oroade sig för.

I skrivandets stund sitter jag och försöker samla kraft till att åka ner på stan. Viktiga papper som skulle ha varit inne för en vecka sen måste in. Dessutom har jag lovat att köpa lite saker åt nån annan..
Jag borde..

Emellan sist och nu så har jag inte varit på rymmen hela tiden, men några gånger. Varav en ute på krogen! En välbehövd fylla för att lätta på trycket. Fan vet när man kommer ut igen...

På tal om Fröken Molina, hennes höstbild är ju inte ens höstig! Nejdu, kom och titta på hur det ser ut på den här sidan järnvägen.... Igår fanns det dessutom fullt med mysiga löv under träden men de är borttagna nu, kärringarna gnäller så om dem..

Igår mötte jag tvåmånadersdjävulen head on, så att säga.
Det var inte en sån bra dag.
Nu är det bara en miljon dagar kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback