Illa..

Jag ser fram emot "Sjunde himlen" som börjar om 20 minuter...
Det kan inte vara ett gott tecken.
Efter det är det i och för sig "Gilmore girls" och det är faktist bra!
Det värsta är att "Cityakuten" går ungefär samtidigt som de andra två, half in half till och med, och det är ju ett dilemma. Fast å andra sidan går det ju i repris inatt...

Känns inte som om just den här tillvaron är nåt som Hagge Geigert hade kunnat göra nåt av i "Här är ditt liv".
Precis, jag är så gammal att jag minns...

Det blev inget ringande av idag, som jag hade planerat lite löst sådär. Men det är en dag imorron också!
Istället har jag druckit kaffe och planterat ett skott av min klockmalva som fått fina rötter. Jag borde plantera fler saker, men snart börjar ju tvn!
Å, gud, så tragiskt..

Jag är ingen tvmänniska egentligen!

Jag borde försöka ge bort lite skott, blomskott även om andra också känns nödvändiga att dela ut ibland, istället för att samla på mig känner jag nu när jag sitter och försöker titta ut genom fönstret.. Eller skaffa fler fönster.

Ojoj! Snart dags! Bäst att fixa mer kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback